در راستای گرامیداشت مقام حضرت علی اکبر (ع)؛

همایش جوانان انقلابی در اقبالیه برگزارشد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۰:۵۵
کد خبر: ۷۵۴۵۸۱
همایش جوانان انقلابی در اقبالیه برگزارشد
همایش جوانان انقلابی در راستای گرامیداشت مقام حضرت علی اکبر(ع) در اقبالیه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت مقام حضرت علی اکبر(ع)، همایش جوانان انقلاب اسلامی با حضور حسین یکتا از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب، امام جمعه شهر اقبالیه، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر و جوانان انقلابی در مسجد توحید شهر اقبالیه برگزارشد.

یکتا در این مراسم با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امام خمینی(ره) هرچه در قبل انقلاب و اوایل انقلاب می گفتند به وقوع می پیوست که نمونه آن بسیار است، امروز هم رهبری هرچه می گوید اتفاق می افتد نمونه اش برجام، داعش و... در منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: هر آنچه که این دو بزرگوار گفتند و می گویند اتفاق می افتد برای اینکه به امام زمان(عج) وصل است.

یکتا به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این جنگ ۸ساله مقدس فتح قدس است، ولی دشمن بیکار ننشسته است و هر روز حرکات ما را رصد می کنند.

این راوی دفاع مقدس بیان کرد: ما در جنگ با داعش با ظرفیت واقعی نجنگیدیم و برای ما سرگرمی بوده است.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: این انقلاب زمینه ی ظهور است، دشمن یقین کرده که کار انقلاب اسلامی تمام است ولی مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ۹۶ فرمودند آن روز را می بینم که کشور ایران جایگاه رفیعی در مقابل خداوند پیدا میکند.

وی یادآور شد: دشمن تمام قد آمده وسط میدان چون میداند که کارش تمام است و خودش را باخته است، سردار سلیمانی در جواب تهدیدات دشمن گفت ما با شما در جایی جنگ می کنیم که فکرش را هم نمی کنید.

یکتا با بیان این که ما در ۴۰سالگی انقلاب می خواهیم رجعت به انقلاب و مفاهیم عمیق و اصیل خود را جشن بگیریم، افزود: امروز تمام خون دل هایی که خوردیم اثر کرد.

وی اذعان کرد: حاج قاسم می گوید«آمریکا منتظر تنگه های دیگر باشد هرمز که چیزی نیست».

یکتا با بیان اینکه اگر روزی پشت دیوارهای بصره می‌جنگیدیم، اکنون پشت دیواره‌های بیت‌المقدس می‌جنگیم، متذکر شد: اگر یک روزی می‌گفتیم تا کربلا یک«یاحسین» دیگر باقی است، اکنون هم می‌گوییم تا نماز در بیت‌المقدس یک«یاحسین» دیگر باقی مانده است.

وی خطاب به انقلابی ها توصیه کرد: باید به اول انقلاب که انقلابی ها خرمن مردم را درو می کردند و با تمام وجود به آنها خدمت می رساندند، بر گردیم و به تمام کار های فرهنگی پیوست اجتماعی بزنیم.

یکتا با بیان اینکه به کار نهضتی نیازمندیم، عنوان کرد: باید به سنگرهای قدیم برگردیم و مساجد را در دست بگیریم و یک کار جهادی راه بیندازیم، هرچه به قله ظهور نزدیک شویم دیگر هوای نفسانی نیست، کسانی که هوایی در دل ندارند را می خرند.

این راوی دفاع مقدس گفت: باید کاری کنیم که علی اکبر زمان باشیم و امام حسین خریدار ما باشد مثل شهید حججی که با آمدنش یک کشور را منقلب می کند.

یکتا در خاتمه گفت: مأموریت ما امروز تمام قد پای انقلاب ایستادن است، رهبری امروز می گوید ما از گردنه مشکلات عبور می کنیم ولی دشمن با تبلیغات سوء، عکس سخنان رهبری را می گوید و در این زمینه هزینه های زیادی کرده است.

سپاه2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز