فرماندار شهرستان آبیک خواستارشد؛

ساماندهی وضعیت جایگاه پسماند آبیک

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۲:۰۲
کد خبر: ۷۵۴۵۹۰
ساماندهی وضعیت جایگاه پسماند آبیک
فرماندار شهرستان آبیک خواستار ساماندهی وضعیت جایگاه پسماند این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهرام احمد پور فرماندار شهرستان آبیک به همراه محمد ایران نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از جایگاه موقت زباله آبیک بازدید و بر لزوم ساماندهی وضعیت جایگاه پسماند این شهرستان تاکید کرد.

احمد پور در این بازدید بر تسریع در ساماندهی جایگاه زباله شهری آبیک در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آب و خاک تأکید کرد.

وی خواستار توجه جدی مسئولان شهرستان به حوزه محیط زیست در تمام ابعاد آن شد و اظهار کرد: داشتن محیط زیست سالم حق همه شهروندان و نسل آینده است و همه وظیفه دارند در حفظ و حراست از آن بکوشند و مسئولان باید محیط زیست سالم و با نشاطی را برای شهروندان آبیکی فراهم کنند.

ایران نژاد رییس اداره حفاظت زیست شهرستان آبیک نیز در این بازدید ضمن تشریح معضلات ناشی از عدم مدیریت پسماندهای شهری و اثرات سوء آنها را بر محیط زیست منطقه، گفت: امروزه عدم مدیریت پسماندهای شهری در شهرها به یک چالش زیست محیطی تبدیل شده و در صورت عدم توجه مدیران شهری به مدیریت اصولی و مهندسی پسماندهای شهری آلودگی ناشی از زباله ها روز به روز نمود بیشتری پیدا کرده و موجبات آلودگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم می آورد.

ایران نژاد تاکید کرد: در راستای مدیریت مهندسی زباله ها، فنس کشی ایستگاه موقت زباله و استقرار کانکس و گماردن نگهبان در جایگاه موقت زباله به منظور جلوگیری از ورود پسماندهای صنعتی به جایگاه و انتقال به موقع زباله ها به سایت بازیافت محمد آباد و پاکسازی حاشیه ایستگاه از زباله های پراکنده شده به ویژه کیسه های نایلونی ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز