جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین مطرح کرد؛

تبعیت از ولایت عامل پیروزی در جنگ تحمیلی

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۴:۰۰
کد خبر: ۷۵۴۶۲۰
تبعیت از ولایت عامل پیروزی در جنگ تحمیلی
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تبعیت از ولایت را عامل پیروزی در جنگ تحمیلی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست خبری فرمانده قرارگاه لشگر 16زرهی قزوین ضمن گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش ولایت در ماندگاری نظام و انقلاب گفت: عامل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی با عراق تبعیت محض همه مردم علی الخصوص رزمندگان از ولایت بود.

سرهنگ برزگر اذعان کرد: در 100سال گذشته بعد از جنگ ویتنام طولانی ترین زمان جنگ مربوط به جنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به شعار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: ما یک شعار چهار کلمه ای "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" داریم که همه مشکل دشمن همین شعار است.

سرهنگ برزگر اذعان کرد: دشمن برای براندازی نظام تلاش زیادی کرده و می کند ولی خوشبختانه این تلاش ها نافرجام مانده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس گفت: شعار راهبردی امسال هفته دفاع مقدس"ما توانستیم" است که با مدیریت الهی و مدبرانه حضرت امام و شجاعت، ایثار و جسارت رزمندگان و تبعیت محض همه مردم علی الخصوص رزمندگان از ولایت و فداکاری و تبعیت از فرهنگ عاشورا توانستیم به این پیروزی بزرگ برسیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به برنامه های سپاه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان کرد: بیش از 300برنامه مختلف در سطح استان تدارک دیده شده است که 60برنامه آن شاخص است.

سرهنگ برزگر افزود: امسال هفته دفاع مقدس با رزمایش محمد رسول الله(ص) مقارن شده است که امیدواریم در کنار اجرای برنامه های این رزمایش برنامه های هفته دفاع مقدس را نیز بخوبی اجراء کنیم.

سرهنگ برزگر2

نظر شما