رییس حوزه هنری قزوین اعلام کرد؛

محرومیت زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴:۳۵
کد خبر: ۷۵۵۴۷۹
محرومیت زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی
رییس حوزه هنری قزوین محرومیت زدایی را مهمترین هدف اردوهای جهادی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "علی هوشمند" رییس حوزه هنری قزوین در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم استان که با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی صورت گرفت هدف از برپایی اردوهای جهادی را محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق حاشیه ای و برچیدن محرومیت از سیمای استان برشمرد.

حوزه هنری2

مسوول کمیته فرهنگی و هنری کنگره سه هزار شهید استان افزود: جامعه هدف ما در بخش فرهنگ و هنر، منطقه خیرآباد شهر قزوین و محله راه آهن شهرستان آبیک بود که با هماهنگی و همکاری سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) و سازمان بسیج سازندگی استان، برنامه های متنوعی در مناطق فوق برگزار و مورد استقبال اهالی واقع شد.

هوشمند یادآور شد: با توجه آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه ای ونیاز سنجی های صورت گرفته، دیوارنگاره هایی با موضوع؛ اعتیاد، اقتصاد مقاومتی، تهدیدات فضای مجازی، شهدا و... با کمک و همیاری اهالی محلات اجرا شد.

مسوول گروه جهادی شهید تاج احمدی خاطرنشان کرد: در این اردوی دو روزه برنامه های متنوعی چون؛ مسابقات فرهنگی و ورزشی، گریم کودک، نقاشی کودک با موضوع محرم و عاشورا، اجرای برنامه های نمایشی، نقالی، زیبا سازی مدارس و... برگزار شد.

هوشمند توجه به مناطق محروم و توزیع عادلانه امکانات و خدمات فرهنگی را از مهمترین اولویت های این مرکز برشمرد.

وی ارتباط مستمر جهادگران با جامعه هدف، برپایی اردوهای جهادی در همه فصول سال و نقش پذیری مردم در برنامه‌ ها را در اعتلای سازندگی لازم برشمرد.

حوزه هنری3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز