مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین مطرح کرد؛

دفاع مقدس ستاره ای درخشان بر تارک حماسه

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۷:۳۷
کد خبر: ۷۵۵۴۸۳
دفاع مقدس ستاره ای درخشان بر تارک حماسه
مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین از هفته دفاع مقدس به عنوان ستاره ای درخشان یادکرد که که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌ درخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به تمامی دلاور مردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده معزز شهداء، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس همچون ستاره ی است که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌ درخشد.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

فداکاری‌ها‌ی هشت سال دفاع مقدس‌ توانست یک نظام الهی و معنوی و متّکی بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند.

مقام معظم رهبری

هفته دفاع مقدس همچون ستاره ی است که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌ درخشد.

تاریخ 8ساله دفاع مقدس که پر از روایت عشق و ایثار و مقاومت است در کنار دعای شبانه مادران ایرانی که پایاپای دعای پرچمدار وادی عشق و یاور مستضعفان و رزمندگان حضرت امام(ره) با خروش سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه مردم انقلابی را در دل خود دارد ، همواره در سینه افلاک خواهد ماند.

یاد فداکاری و جان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌ های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ این دفاع از مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌ اند.

یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنیم و عهد می بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه ها تلاش کنیم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان و یادگاران 8سال دفاع مقدس، جانبازان، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، آزادگان ومردم شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان قزوین تبریک عرض کرده، عزت و سرافرازی بیش از پیش همگان را در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت داهیانه نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز