مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

الگوبرداری از سیره‌ی بانوان جانباز ضروری است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۹:۵۹
کد خبر: ۷۵۵۵۵۱
الگوبرداری از سیره‌ی بانوان جانباز ضروری است
معصومه مرادیان گفت: الگوبرداری زنان و دختران امروز جامعه از سیره‌ی بانوان جانباز ضروری است و بایستی از سبک زندگی آنها درس بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ معصومه مرادیان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار با عزت قیصری جانباز 25درصد که به مناسبت آغاز هفته‌ی دفاع مقدس صورت گرفت با تاکید بر لزوم الگو برداری زنان و دختران امروز جامعه از سیره‌ی بانوان جانباز افزود: شما جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام دارید و امروز مسوولان و مردم قدردان ایثارگری‌ های شما عزیزان هستند.

مرادیان گفت: به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس خدمت شما جانباز خانم رسیدیم تا از رشادت‌ های شما تجلیل کرده و یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌ های شهدا و جانبازان را گرامی بداریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: زنان در هشت سال دفاع مقدس همواره در پشت جبهه‌ ها خدمت می‌ کردند ولی کم هستند خانم‌ هایی همانند شما که در خط مقدم جبهه باشند.

این مسوول اذعان کرد: از رشادت‌ ها و ایثارگری‌ های شما بانوان که در خط مقدم جبهه حضور یافته و برابر دشمنان مبارزه کردید، قدردانی می‌ کنیم.

در ادامه دیدار، جانباز عزت قیصری گفت: هدف ما در هشت سال دفاع مقدس حراست از ارزش‌ های اسلام بوده و امیدواریم جوانان امروز ادامه‌ دهندگان راه شهدا باشند.

قیصری افزود: باید ایثارگری‌ های شهدا و جانبازان به آحاد جامعه به ویژه نسل امروز تبیین شود تا آنها بدانند که انقلاب با رشادت‌ های چه بزرگ مردانی حفظ شده و به دست آنها رسیده است.

وی دختران و زنان امروز جامعه را به رعایت حجاب توصیه کرد و گفت: این قشر جامعه باید با پوشش اسلامی احیا کننده اهداف شهدا و جانبازان باشند و نگذارند آرمان‌ های آنها به دست فراموشی سپرده شود.

بخشی از خاطرات جانباز عزت قیصری در کتاب دادا به قلم علی کلوندی جمع‌ آوری و ثبت شده است.

زهرا شعبانی مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در امور بانوان نیز در این دیدار حضور داشت.

مدیرکل استاندار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز