مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبرداد؛

برگزاری نمایشگاه سونا، جکوزی و تجهیزات آشپزخانه در قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۳:۱۹
کد خبر: ۷۵۵۵۵۵
برگزاری نمایشگاه سونا، جکوزی و تجهیزات آشپزخانه در قزوین
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه سونا، جکوزی وتجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته از سوم مهر ماه در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار داشت: نمایشگاه سونا، جکوزی و تجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه از تاریخ 3 لغایت 7مهر ماه به مدت 4روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

طاهرخانی یادآور شد:  بیش از 50واحد تولیدی و بازرگانی از استان های قزوین، تهران و البرز  آخرین دستاوردها و تولیدات خود در حوزه عناوین نمایشگاه را در فضایی به مساحت 3600مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی، آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی های روز این صنایع از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی در پایان افزود: نمایشگاه سونا، جکوزی و تجهیزات آشپزخانه و تاسیسات وابسته همزمان با نمایشگاه خانه و آشپزخانه در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید متخصصین و عموم مردم دایر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز