استاندار قزوین مطرح کرد:

انعکاس مشکلات کارآفرینان به مسئولان کشوری

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۴:۰۷
کد خبر: ۷۵۵۸۶۷
انعکاس مشکلات کارآفرینان به مسئولان کشوری
استاندار قزوین از انعکاس مشکلات کارآفرینان به مسئولان کشوری جهت حل آنها سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین که در استانداری تشکیل شد، گفت: برای تصمیم گیری درست و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید دیدگاه کارآفرینان را به مسئولان کشوری منتقل می کنیم تا با تدبیر مشکلات حل شود.

وی اظهار داشت: باید بپذیریم که تولیدکنندگان در شرایط کنونی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و اگر نتوانیم موانع را از مسیر کار آنها برداریم باید هزینه های زیادی را پرداخت کنیم.

این مقام مسئول افزود: هرچند بسیاری از مشکلات به صورت کلان است و باید از سوی مسئولان ارشد کشور تصمیم گیری شود اما در این جلسات هم می توانیم دیدگاه صادرکنندگان و تولیدکنندگان را جمع آوری کرده و آن را به صورت پیشنهاد به وزیر صنعت، رئیس گمرک و یا معاون اول رئیس جمهور منعکس کنیم تا چاره کنند.

استاندار قزوین از تولید کنندگان خواست مشکلات اخیر خود را به صورت مکتوب به معاون اقتصادی و اتاق بازرگانی منعکس کنند تا در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.

تولید کنندگان استان مشکلات خود را در خصوص پیمان سپاری ارزی مطرح کردند و خواستار رفع موانع تولید شدند.

در این جلسه که استاندار، معاون اقتصادی استانداری، رئیس اتاق بازرگانی قزوین و فعالان بخش خصوصی حضور داشتند در مورد بخشنامه جدید بانک مرکزی برای صادرکنندگان که مشکل ساز شده است گفتگو شد.

 

نظر شما