معاون اقتصادى استاندار قزوین:

کم کاری در حمایت از تولید پذیرفتنی نیست

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۶۸۳۵
کم کاری در حمایت از تولید پذیرفتنی نیست
"منوچهر حبیبی" گفت: هیچگونه کم کاری از سوی متولیان امر در حمایت از تولید و کارآفرینان پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادى استاندار قزوین در جلسه کارگروه اشتغال که در استانداری برگزار شد بیان داشت: حمایت از "کارآفرینی" راهکاری برای حل موضوع اشتغال است و در این راستا هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری در حمایت از تولید و کارآفرینان پذیرفته نیست.

حبیبی اظهارداشت: با دادن اختیارات بیشتر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مسئولان استانی شرایط بهتری برای تصمیم گیری ایجاد شده است که باید از آن استفاده کنیم.

وی افزود: با داشتن اختیارات بیشتر دیگر هیچگونه سهل انگاری و کم کاری از سوی مسئولان قابل قبول نیست و باید تلاش ما بیشتر شود تا کارها با سرعت بهتری انجام شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: با کمک بانک ها و دستگاه های اجرایی ذیربط باید نحوه پرداخت تسهیلات با روش های روان تری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

حبیبی یادآورشد: با توجه به شرایط حساس کشور باید عزم همه مسئولان حمایت جدی از کارآفرینان باشد تا هیچ متقاضی کارآفرینی احساس نکند بانک مانع فعالیت آنهاست.

وی اظهارداشت: امروز هر کسی که برای اشتغال و تولید و کارآفرینی در کشور تلاش می کند باید با جدیت حمایت شود و به عنوان رفع تکلیف تلقی نشود.

حبیبی گفت: اگر بانک ها در کنار دستگاه های اجرایی قرار گیرند و عزم آنها حمایت واقعی از تولید کننده و کارآفرینان باشد می توانیم با کم کردن مشکلات اقتصادی به رونق اشتغال هم کمک کنیم.

نظر شما