استاندار قزوین خواستارشد؛

انتقال واقعیت های انقلاب به نسل بعد

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۱:۵۵
کد خبر: ۷۵۷۳۲۰
انتقال واقعیت های انقلاب به نسل بعد
استاندار قزوین خواستار تلاش برای انتقال واقعیت های انقلاب به نسل بعد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین درجلسه نشست هم اندیشی نخبگان و چهره های شاخص ملی استان قزوین در راستای اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 3000شهید استان قزوین که در محل دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران برگزار شد در سخنانی بیان داشت: تلاش کنیم واقعیت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای نسل های بعدی، آیندگان و فرزندان خود تشریح و ارزش های این دوره را به آنها منتقل کنیم و برگزاری کنگره فرصتی برای تحقق این هدف می باشد.

وی افزود: ممکن است فرزندان ما اطلاع جامع و دقیقی از تاریخ و واقعیات دفاع مقدس نداشته باشند اما حادثه تروریستی اهواز گوشه ای از شقاوت ها و بی رحمی های دشمنان نظام و ملت را به نمایش گذاشت و از این طریق توانست دقاع مقدس را برای نسل جدید و فرزندان ما ملموس و قابل درک کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه"برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان فرصتی برای بیان واقعیات و ارزش های دفاع مقدس از یک طرف و دشمنی ها و بی رحمی های دشمن از طرفی دیگر است. "تصریح کرد: امروز باید با استفاده از همه ابزارها و ظرفیت های هنری، ادبی، علمی و رسانه ای در جهت تبیین و ترویج ارزش ها و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

زاهدی گفت: مخاطبین این کنگره همه اقشار اجتماعی بویژه گروه های در رده سنی پایین هستند.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری عملا وارد برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا شده ایم و هم اکنون در مناطق و نواحی مختلف استان یک جنب و جوشی در مسیر بزرگداشت ارزش های دوران دفاع مقدس و تجلیل از شهدا و خانواده های ایثارگران و شهدا ایجاد شده است.

استاندار قزوین افزود: برای برگزاری این کنگره همه دستگاه ها متحمل زحمت شده اند که جای تقدیر دارد ونتیجه  تلاش های آنها به عنوان گنجینه ای در اختیار نسل های آینده قرار خواهد گرفت.

وی در این جلسه بر تسریع در فرایند اجرای طرح باغ موزه دفاع مقدس استان تاکید کرد.

استاندار قزوین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز