استاندار در دیدار رییس دانشگاه تهران تاکیدکرد؛

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۷۳۷۷
لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها
استاندار قزوین بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها جهت ایجاد هم افزایی تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در دیدار با "محمود نیلی" رییس دانشگاه تهران که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی در کشور مغفول مانده و ضرورت دارد راهکار کاملی برای رفع این مشکل ارایه شود.

وی افزود: حضور دانشگاه تهران در 2زمینه باستانی شناسی و کشاورزی در قزوین پایه و اساس خوبی برای تداوم همکاری های میان دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی است و قطعا همه مدیران استان نیز از این همکاری استقبال می کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه مدیران استان به شکلی دانشگاهی بوده یا هم اینک در دانشگاه حضور دارند و به قطع با نگاه مثبت برای تداوم همکاری دانشگاه و استان اقدام می کنند.

زاهدی با اشاره به درخواست دانشگاه تهران برای مرمت کاروانسرای محمدآباد افزود: این اثر تاریخی هم اکنون به عنوان خوابگاه مورد استفاده و بهره برداری استادان و دانشجویان باستان شناسی دانشگاه تهران  قرارمی گیرد که با توجه به فرسودگی و قدمت اثر باید برای جلوگیری از هر خطر احتمالی مرمت و بازسازی شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید برای مرمت، تجهیز و بهره برداری از کاروانسرا یک جلسه مشترک با حضور دانشگاه تهران، دستگاه های اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی استان و سرمایه گذار بخش خصوصی تشکیل و با عقد قرارداد سه جانبه برای بازسازی و مرمت این اثر اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: جا به جایی جاده بویین زهرا – قزوین که از کنار این اثر تاریخی عبور کرده و موجب آسیب به کاروانسرای محمدآباد می شود از درخواست های دیگر دانشگاه تهران است که باید مطالعات اجرایی آن امسال انجام شده و سال بعد برای این جابه جایی اقدام شود.

استاندار قزوین بر برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مدیران کل دستگاه های ذی ربط و مدیریت دانشگاه تهران برای اجرای این طرح در استان تاکید کرد.

در این نشست فرخزاد، معاون عمرانی استاندار، حضرتی ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بیان نظرات و پیشنهادهایی در خصوص چگونگی اجرای پروژه مذکور پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز