مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد؛

نگارش حضوری شاخصه سلامت داوری خوشنویسی

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۱:۱۲
کد خبر: ۷۵۸۲۵۱
نگارش حضوری شاخصه سلامت داوری خوشنویسی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اجرای چند مرحله ای و نگارش حضوری را از مهم ترین شاخص های سلامت داوری در دوسالانه خوشنویسی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "اکبر اسکندری نژاد" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در آیین اختتامیه پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران در قزوین گفت: اجرای چند مرحله ای و نگارش حضوری خوشنویسی از مهم ترین شاخص های سلامت داوری در دوسالانه است.

وی اظهار داشت: شورای سیاست گذاری دوسالانه از فروردین ماه امسال آغاز به کار کرد و جلسه دوم این شورا در دفتر استاندار برگزار شد که حضور استاندار قزوین از مراحل نخست برگزاری این دوسالانه نشان از همراهی ایشان در اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی در قزوین است.

وی بیان کرد: همراهی مسئولین استانی و استقبال خوشنویسان علاقمند از سراسر کشور سبب شد تا حساسیت ها در خصوص داوری با بیشتری شکل ممکن اعمال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اذعان داشت: در همین خصوص به مانند دوسالانه قبلی به پیشنهاد اساتید برجسته خوشنویسی مقرر شد تا داوری در چند مرحله و نهایتا توسط نگارش حضوری انجام شود.

اسکندری نژاد گفت: داوری نگارش حضوری همه ی اما و اگرها در خصوص تاثیر تکنولوژی در آثار خوشنویسان و احتمالا استفاده از روش های غیر معمول را از بین برد و امروز با اطمینان بیان میکنیم که بدون هیچ پیش فرضی داوری ها به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این دوسالانه را از ما بپذیرید که همه ی داشته های مادی و معنوی خود را برای اجرای بهتر آن به کار گرفته ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز