به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۸:۲۴
کد خبر: ۷۵۸۳۲۰
برگزاری یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی
یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی قزوین با حضور امام جمعه شهر محمود آباد نمونه، فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، خانواده های شهدا و مردم در روستای مشکین آباد برگزار شد.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و محکومیت حادثه ترویستی اهواز اظهار داشت: با زنده نگه داشتن یاد شهدا می دانیم نسبت به شرعیت، دین و مردم مسوولیت داریم بنابراین باید یاد شهدا را زنده داریم.

وی خاطر نشان کرد: از ویژگی برجسته قوم لر ولایتمداری آنهاست که در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگانی از خون شما مردم لر زبان بودند که جانانه برای دفاع از کشور عزیزمان به جبهه ها رفتتد و عملیات حاج عمران، عملیاتی بود که قوم لر نقش بسزایی را در آن ایفا کردند.

سردار شاهرخی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی در تاریخ این سرزمین کهن می باشد که از طرف صدام به ما تحمیل شد رژیمی که به صراحت بیان کرده بود قصدش تجزیه ایران اسلامی و الحاق بخشی از استان های غربی به عراق است.

این مسوول تصریح کرد: دومین هدف این تهاجم از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود و چنان به این امر اعتقاد و اطمینان داشت که وعده تصرف سه روزه تهران را داده بود اما ملت و مردم ایران جانانه در برابر این عقیده و تهاجم ایستادند و البته هزینه های زیادی دراین راه داده شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه رژیم بعث عراق از طرف اکثر کشورها و دولت های جهانی تجهیز می شد، گفت: کشور ما بعد از انقلاب کاملا تحریم اقتصادی بود اما با ایمان و ولایت مداری، توکل بر خدا جانانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و هزینه های بالایی از جمله تقدیم سیصد هزار شهید به این نظام داد.

وی ابراز کرد: دشمن به این امر رسید که رمز موفقیت در جبهه ها پشتیبانی همه جانبه مردم از رزمندگان در جبهه ها بوده، لذا سعی کرد استقامت و حمایت مردم را تضعیف کند بنابراین حمله به شهرها در دستور کار این رژیم پلید قرار گرفت.

سردار شاهرخی اذعان داشت: شهر دزفول در آن روزها مورد اصابت هشتاد فروند موشک قرارگرفت و در نهایت نتیجه ای عکس برای دشمنان به همرا داشت و آن استقامت بیشتر مردم و عزم بیشتر رزمندگان در جبهه ها بود.

این مسوول گفت: در دوران جنگ تحمیلی و در سال های اول ما هم مورد تهاجم از سوی دشمن خارجی بودیم و هم گاها مورد خیانت عناصری چون بنی صدر و گروهک مجاهدین خلق قرار می گرفتیم و برای رسیدن به این جایگاهی که امروز هستیم هزینه های بسیاری از جمله شهیدان، جانبازان و ... دادیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: امروز دوباره با جنگی همه جانبه از سمت استکبار جهانی نسبت به ایران اسلامی مواجه هستیم لذا همکاری می کنند برای مجازات و عقده گشایی نسبت به مردم ولایتمدار ما و بیشترین هجمه های آنان بالا بردن تورم در کشور و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم ماست تا مجبور به مذاکره با آنان شویم مذاکراتی که به هیچ وجه پایبند به آن نخواهند بود.

وی عنوان کرد: راه مقابله با تهاجم هم بر عهده مردم و هم بر عهده مسوولین است، مردم باید روحیه ایثار خود را حفظ کنند و فریب جنگ روانی دشمن را نخورند و کار را با بصیرت و محوریت ولایت و رهبری پیش ببرند و مسوولین هم باید با انجام دقیق و متعهدانه مسوولیتشان (دولت و مجلس) و با استفاده از مدیران متخصص و متعهد و بهره گیری از استعدادها و پتانسیل های داخلی کاری کنند تا از این برهه حساس هم عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز