سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین:

با کسب اولین پیروزی از بحران خارج شدیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۰:۳۲
کد خبر: ۷۵۸۴۱۰
با کسب اولین پیروزی از بحران خارج شدیم
محمد باغبان صالحی گفت: خوشبختانه با کسب اولین پیروزی در رقابتهای لیگ یک فوتسال تا حدودی از بحران خارج شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد باغبان صالحی سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین پس از کسب اولین پیروزی تیمش در رقابتهای لیگ یک فوتسال در هفته سوم برابر رعد پدافند اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به اهمیت این پیروزی اظهارکرد: باتوجه به دو باخت متوالی در هفته اول و دوم کسب امتیازات کامل این دیدار از اهمیت بالایی برخورداربود و توانستیم با کسب سه امتیاز این بازی تا حدودی از بحران خارج شویم.

باغبان صالحی اذعان کرد:وقفه ایجادشده در لیگ خیلی به ما کمک کرد چراکه توانستیم تمرینات بدنی و تاکتیکی خوبی را در این مدت انجام دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده اند و در این بازی با تمام توان کارکردند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین تاکیدکرد: برد در این بازی خیلی حائز اهمیت بود چرا که از لحاظ روحی روانی خیلی تحت فشار بودیم و این برد کمک کرد تا وضعیت جدولیمان نیز بهبود یابد.

باغبان صالحی اذعان کرد: امیدواریم این شرایط را ادامه دهیم و در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته چهارم این تیم گفت: هفته چهارم باید در تهران به مصاف مقاومت این شهر برویم که این بازی روز جمعه برگزار می شود.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قزوین ادامه داد: برای این بازی نقاط ضعفمان را برطرف می کنیم و به امید برد به تهران می رویم چراکه معتقدیم باید از هر بازی حداقل یک مساوی بگیریم و ازطرفی هم برد خارج از خانه اهمیت زیادی دارد.

باغبان صالحی با اشاره به نزدیکی امتیازات تیم ها در جدول افزود: تیم های اول و دوم جدول (رامک شیراز و نماینده اراک) 7امتیازدارند و فاصله کمی بین صدر و قعر جدول وجود دارد که با این شرایط  جبران امتیازات ازدست رفته چندان هم دشوار نیست.

محمد باغبان صالحی2

نظر شما