مربی تیم فوتبال کاسپین:

با تغییر سیستم بازی را درآوردیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۵۹۲۷۷
با تغییر سیستم بازی را درآوردیم
مهران مطلبی گفت: با تغییر سیستم بازی برابر شهرداری همدان توانستیم شکست را با تساوی عوض کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهران مطلبی مربی تیم فوتبال کاسپین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به تساوی این تیم برابر شهرداری همدان در هفته چهارم لیگ دو اظهارکرد: با تغییر سیستم بازی بین دو نیمه از 3-3-4به 1-3-2-4 توانستیم نبض بازی را در دست گرفته و از شکست فرار کنیم.

 مطلبی اذعان کرد: بازی دیروز را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه شاهد یک گل به خودی بد بودیم و بعد از آن هم موقعیت های خوبی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: این گل به خودی آب سردی بود بر پیکره کاسپین و باعث شد برای زدن گل تساوی تلاش کنیم درحالی که می خواستیم در 20دقیقه نخست به دنبال گل برتری در خانه باشیم.

مطلبی خاطرنشان کرد: پس از زدن گل تساوی 10 دقیقه آخر بازی متعادل شد.

وی افزود: تعویض سوم ما که ورود سعید الیاسی بود، جواب نداد و اصطلاحا سمت چپ ما خوابید.

مربی تیم فوتبال کاسپین درباره شهرداری همدان و حضور نیما پرتوی بازیکن قزوینی و سابق کاسپین در ترکیب این تیم گفت: شهرداری همدان سه ماه مانده به مسابقات تمریناتش را آغاز کرده و باتوجه به آنالیز بازی این تیم شناخت خوبی از آنها داشتیم.

وی ادامه داد: پرتوی شناخت خوبی از جو قزوین داشت و به همین دلیل هم مربیان شهرداری همدان از او در ترکیب اصلی استفاده کردند و چند ضربه سر خوب هم زد و تحرک خوبی در زمین داشت.

مربی تیم فوتبال کاسپین خاطرنشان کرد: تیم صدرنشین گروه الف 7 امتیاز دارد و باتوجه به بازی معوقه با چوکای تالش می توانیم حتی به صدر برسیم.

وی ادامه داد: این بازی جزو بازی های بد کاسپین بود چراکه انتظار بیشتری از بچه ها داشتیم.

مربی تیم فوتبال کاسپین خاطرنشان کرد: جوانان در ترکیب کاسپین خوب جواب ندادند.

مطلبی با اشاره به فصل نقل و انتقالات گفت: فردا آخرین مهلت نقل و انتقالات است و باتوجه به ضعف های موجود یک مهاجم و دو مدافع را اضافه خواهیم کرد که این قضیه در جلسه امروز قطعی می شود.

وی درمورد سکوهای خالی ورزشگاه شهیدرجایی قزوین توضیح داد: امیدواریم تماشاگران در بازی های بعد بیایند که با کسب نتیجه از سوی کاسپین حتما این اتفاق می افتد.

مطلبی با اشاره به بازی آینده این تیم گفت: هفته چهارم روز دوشنبه در بوکان با سردار این شهر بازی داریم که یکشنبه به سمت این شهر حرکت می کنیم و امیدواریم با جذب نفرات جدید بتوانیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز