رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا خبر داد؛

معرفی متخلف تخلیه نخاله در بوئین زهرا به دادگاه

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۸:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۶۵۵
معرفی متخلف تخلیه نخاله در بوئین زهرا به دادگاه
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا از معرفی راننده متخلف که در ورودی شهر بوئین زهرا اقدام به تخلیه نخاله ساختمانی کرده بود، به دادگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احمد زارعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا با اعلام این خبر گفت: مأموران و کارشناسان این اداره در حین گشت و کنترل با یک دستگاه کامیون که در حال تخلیه نخاله ساختمانی در خروجی شهر بوئین زهرا بود، برخورد نموده و درخواست توقف تخلیه از راننده می کنند که راننده به همراه خودرو از محل متواری می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا در ادامه افزود: همکاران اداره در حین تعقیب و گریز موفق به ثبت پلاک خودرو  و شناسایی راننده متخلف شده و پرونده متخلف که اقدام به تخلیه 20کامیون پسماند در مکان غیر مجاز کرده بود، جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

زارعی تصریح کرد: طبق ماده 16 قانون مدیریت پسماند، اشخاص متخلف در این زمینه به حکم مراجع قضایی به جزای نقدی محکوم و بر اساس ماده 20 این قانون، خودروهای تخلیه کننده پسماند در اماکن غیرمجاز، علاوه بر اعمال حداکثر مجازات های مذکور، تا ده هفته توقیف محکوم خواهند شد و بر اساس قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: اداره کل محیط زیست استان با تخلیه هر نوع پسماند در مکان های غیر مجاز برخورد قاطع کرده و نقض کنندگان قانون طبق قانون مدیریت پسماند و بر اساس قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز