استاندار قزوین:

خدمت رسانی نیروی انتظامی قابل تقدیر است

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۳:۴۲
کد خبر: ۷۶۱۱۱۹
خدمت رسانی نیروی انتظامی قابل تقدیر است
استاندار قزوین در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت: خدمات نیروی انتظامی در استان در کاهش جرائم و سوانح جاده ای و ایجاد امنیت پایدار قابل توجه است و جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح صبح با حضور عبدامحمد زاهدی استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، سرپرست دادستان و خانواده شهدا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی در ادامه افزود: با برقراری نظم و مدیریت منطقی نیروی انتظامی در استان شاهد خدمات ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی استان قزوین بوده و هستیم و باید قدردان خدمات این عزیزان باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه رویکرد پلیس در ارتقای جایگاه تخصصی و اخلاقی و برخورد مناسب با مردم قابل تقدیر است، اظهار داشت: کاهش جرم و سرقت در استان مدیون تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس است و امیدواریم با همکاری مردم و تداوم خدمات پلیس شاهد ارتقا جایگاه امنیتی استان باشیم.

در ادامه این مراسم از چند خانواده شهید و جانباز، پیشکسوتان و بازنشستگان تقدیر به عمل آمد.

نمایشگاه هفته نیروی انتظامی استان قزوین هم با حضور مسئولین ارشد استانی افتتاح شد.

در این نمایشگاه انواع مواد مخدر و سلاح های غیرمجاز کشف شده، فعالیت های پلیس آگاهی، پلیس فتا، پلیس معاونت آموزش و پلیس عمومی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

 

نظر شما