سرپرست دادسرای قزوین خبر داد؛

برخورد سخت دستگاه قضایی با متعرضان به کامیون‌داران

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۸:۵۳
کد خبر: ۷۶۱۹۶۶
برخورد سخت دستگاه قضایی با متعرضان به کامیون‌داران
سرپرست دادسرای قزوین از برخورد سخت دستگاه قضایی با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند خبر داد و گفت: با افرادی که بخواهند سوءاستفاده و ناامنی ایجاد کنند به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محسن کرمی سرپرست دادسرای قزوین در کمیسیون جرائم خاص استان که به میزبانی سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، بیان کرد: مشکلات اصناف باید به صورت قانونی و از طریق صنف مربوطه به مسئولان منعکس شود تا اقدامات لازم نسبت به رفع آن‌ها انجام شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در هفته ‌های گذشته شاهد تعرض برخی اشخاص به کامیون‌ داران در محورهای استان بوده ایم و هوشیاری دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان سبب شد تا این اشخاص که 17نفر بودند، دستگیر و برای گذراندن مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجا داده شدند.

سرپرست دادسرای قزوین با بیان اینکه بررسی های انجام شده هاکی از این است که این افراد نه مطالبات صنفی دارند و نه صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه هستند، گفت: با بررسی‌ های انجام‌ شده مشاهده کردیم که برخی از این‌ دستگیرشدگان مطالبات صنفی ندارند و  صاحب کامیون و یا راننده وسایل نقلیه نیستند بلکه این افراد با تحریک افرادی سودجو در پی متشنج کردن اوضاع و مختل نمودن امنیت جاده‌ ها بوده اند.

حجت‌الاسلام کرمی همچنین اضافه کرد: این اتفاقات بر پایه جنگ روانی و برای اخلال در امنیت عمومی کشور است و در این بین باید هم اصناف و هم مردم هوشیاری لازم را به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بدون اغماض با افرادی که امنیت رانندگان را بر هم می‌زنند و همچنین با افرادی که بخواهند سوءاستفاده و ناامنی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد، گفت: امنیت مسئله‌ای نیست که بخواهیم مسامحه کنیم و مراجع انتظامی و امنیتی با هوشیاری کامل این تحرکات را رصد خواهند کرد.

سرپرست دادسرای قزوین در پایان گفت: با حضور مراجع انتظامی و امنیتی مشکلی در جاده‌ های استان وجود نخواهد داشت و وضعیت حمل‌ و نقل استان در آرامش است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز