با حضور مسئولان ورزش و جوانان قزوین صورت گرفت؛

بهره برداری از اولین موسسه خیریه مردم نهاد در محمدیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۶۲۹۹۳
بهره برداری از اولین موسسه خیریه مردم نهاد در محمدیه
با حضور مسئولان ورزش و جوانان قزوین اولین موسسه خیریه سازمان های مردم نهاد در شهر محمدیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل و مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان ؛موسسه خیریه سازمان مردم نهاد ماوی امن مهر بعنوان اولین موسسه خیریه شهر محمدیه به بهره برداری رسید.

در این مراسم که دکتر کاظمی عضو شورای اسلامی شهر محمدیه نیز حضور داشت؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک بمناسبت افتتاح این موسسه خیریه در شهر محمدیه؛افزود: نگاه خاص دولت تدبیر و امید در عرصه اشتغالزایی، توسعه ظرفیت های اشتغال در حوزه های مختلف کشور است.

علایی مقدم با بیان اینکه تشکل های خیریه مردم نهاد نسبت به دستگاه های اجرایی، اطلاعات دقیق تری از مسائل و مشکلات جامعه دارند، ادامه داد: قطعا حمایت دستگاه های اجرایی از این تشکل ها می تواند راهگشایی برای اشتغال و رفع بیکاری همچنین اثرگذاری در حوزه امور خیریه این شهر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام برای حمایت از نیازمندان جامعه و فراهم کردن شرایط و زمینه های تولید و اشتغال، اظهار کرد: افرادی که دراین مجموعه بدون هیچگونه چشمداشتی فعالیت می کنند از فرهیختگان، صاحبنظران، علما، روحانیون و قشرهای مختلف مردم و خیرین هستند و آمادگی دارند که در حمایت از نیازمندان جامعه و رونق کسب و کار و اشتغال، همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

 

نظر شما