دروازه بان تیم فوتبال کاسپین:

فوتبال روی بدش را به من نشان داد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۶۳۰۵۲
فوتبال روی بدش را به من نشان داد
مجتبی فرهادی گفت: متاسفانه در چند بازی اخیر فوتبال روی بدش را به من نشان داد و گل های بدی خوردم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "مجتبی فرهادی" دروازه بان تیم فوتبال کاسپین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به حضور خود در چارچوب دروازه این تیم در چهاربازی و دریافت سه گل اظهارکرد: با بدشانسی در این بازی ها گل ها بدی خوردم و می توان گفت فوتبال روی بدش را به من نشان داد.

فرهادی ابرازکرد: این گلها روی ناهماهنگی بازیکنان و البته بی تجربگی آنها به ثمر رسید و سعی می کنم در بازی های آینده با کمک هم تیمی ها جلوی این اشتباهات را بگیرم.

وی توضیح داد: برابر استقلال اهواز روی یک شوت غافلگیرکننده گل خوردم و مقابل شهرداری همدان هم شاهد گل به خودی بودیم و در بازی با سردار بوکان هم یک گل در دقایق پایانی دریافت کردیم که آن هم روی اتفاقات فوتبالی بود.

دروازه بان تیم فوتبال کاسپین تاکیدکرد: این شکست ها و گل ها چیزی از انگیزه های مجموعه کاسپین برای صعود کم نمی کند چراکه از ابتدا این تیم برای صعود بسته شده است.

فرهادی با بیان اینکه برای هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و کسب نتایج خوب مقداری زمان می برد، افزود: کاسپین این فصل بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته و با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیربومی می تواند راه صعود را هموار کند.

وی ادامه داد: چند هفته برای شکل گیری تیم زمان می برد و ان شاءالله از هفته های آتی شاهد کاسپین واقعی خواهیم بود.

دروازه بان تیم فوتبال کاسپین با اشاره به بازی هفته ششم این تیم برابر مقاوت تهران اذعان کرد: در این بازی فقط برای خوشحالی سعید دقیقی بازی می کنیم چراکه ایشان طی این مدت خیلی در فشار بودند و امیدواریم با کسب سه امتیاز این دیدار بتوانیم سرمربی تیم را خوشحال کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز