مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خبرداد؛

ارائه یک میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی در قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۴:۲۸
کد خبر: ۷۶۴۳۰۲
ارائه یک میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی در قزوین
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از ارائه بیش از یک میلیون نفرساعت آموزش های مهارتی توسط آموزشگاه های آزاد استان در نیمه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منصور جلیلوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: یک میلیون و 101هزار و 153نفرساعت آموزش های مهارتی در سال جاری در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی ارائه شد.

وی افزود: از این تعداد 948هزار و 711نفرساعت درحوزه خواهران و 152هزار و 442 نفرساعت در حوزه برادران ارائه شده است.

جلیلوند ضمن بیان اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل 44قانون اساسی و استفاده از پتانسیل های موجود در این بخش جهت رسیدن به اهداف دولت اظهار امیدواری کرد با خلاقیت، دانش و مهارت موسسین آموزشگاه ها، موجبات رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیردولتی در حوزه آموزش های مهارتی فراهم شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین افزود: همچنین 5هزار و 31نفردوره در حوزه آموزشگاههای آزاد برگزارشده که از این تعداد 4هزار 264نفردوره در حوزه خواهران و 767نفردوره در حوزه برادران بوده است.

وی با اشاره به فعالیت 175 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش های طراحی و دوخت، مراقبت زیبایی، برق، عمران، فناوری اطلاعات، گردشگری، حمل و نقل، الکترونیک و... در سطح استان گفت: از این تعداد،  151 آموزشگاه مختص خواهران، 20 آموزشگاه مختص برادران و 4 آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزشهای مهارتی را ارائه می دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز