مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

از ۷۳۷ واحد صنعتی قزوین پایش و نمونه برداری شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۴:۰۴
کد خبر: ۷۶۴۳۱۲
از ۷۳۷ واحد صنعتی قزوین پایش و نمونه برداری شد
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین از پایش 737 واحد صنعتی و خدماتی در 6ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن پسندیده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در طول 6ماهه اول سال جاری کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در حوزه محیط انسانی و پایش و نظارت بر امور صنایع و واحدهای کارگاهی و خدماتی،  737واحد صنعتی را مورد بازدید و پایش از نظر رعایت اصول و قوانین محیط زیستی و آلایندگی مورد پایش قرار داده اند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: از این تعداد 303مورد مربوط به نمونه برداری از واحدها بوده است که اغلب خروجی پساب، دودکش و صدا در واحدهای صنعتی و خدماتی از نظر استانداردهای زیست محیطی مورد سنجش و آنالیز قرار گرفته است.

پسندیده گفت: 234مورد از نمونه برداری ها مربوط به آب، 58مورد هوا و 11مورد صوت بوده که در مجموع تعداد پارامترهای مورد سنجش آب 1550، هوا 349و صوت 33مورد بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در مجموع  434واحد مورد پایش قرار گرفته که از این تعداد؛ 172مورد مربوط به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین، 96مورد تاکستان، 85مورد بوئین زهرا، 107مورد البرز، 10مورد آوج، 59مورد آبیک و 58مورد اداره نظارت و پایش اداره کل بوده است.

این مقام مسئول درباره اخطارهای صادرشده به واحدها هم گفت: در 6ماه نخست تعداد 114اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی صادر شده است که از این تعداد 37مورد توسط شهرستان آبیک، 24مورد البرز، یک مورد بوئین زهرا، 9 مورد قزوین، 6 مورد آوج، 27مورد تاکستان و 10مورد توسط اداره کل صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز