رییس جدید دادگستری شهرستان قزوین:

ملاک و معیار اجرای عدالت "قانون" است

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۶۴۳۸۸
ملاک و معیار اجرای عدالت قانون است
رییس جدید دادگستری شهرستان قزوین قانون را ملاک و معیار اجرای عدالت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "علی شعبانی" رییس جدید دادگستری شهرستان قزوین در مراسم معارفه خود با بیان اینکه برای اجرای دقیق عدالت باید در مسیر قانون گام برداریم افزود: ملاک و معیار اجرای عدالت قانون است آن چنان که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده و مسئولان را به اهتمام در این زمینه توصیه کرده اند.

رییس جدید دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین گفت: امنیت فعلی جامعه مرهون جانفشانی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و امثال شهید سیاهکالی مرادی است که باید همیشه قدردان آنها باشیم.

شعبانی با بیان اینکه طی این مسئولیت برای اجرای عدالت تلاش خواهیم کرد افزود: احقاق حق به معنای واقعی در عالم مادی گاهی تحقق پذیر نیست ولی باید تلاش کنیم با اجرای دقیق قانون خود را به نقطه مطلوب اجرای عدالت برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: هر جامعه باید قانونی داشته باشد تا بتواند در مسیر اجرای عدالت گام بردارد و هرچقدر اجرای مقررات و قوانین با دقت و انضباط بیشتری صورت گیرد موفقیت جامعه بیشتر خواهد بود.

این مسئول قضایی اضافه کرد: اجرای کامل وظایف و مسئولیت ها به تعامل و همکاری سازنده با دستگاه ها و نهادها نیازمند است که امیدواریم با این رویکرد شاهد تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های قوه قضاییه در سطح شهرستان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز