رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی قزوین خبرداد؛

توزیع هزاران لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۷:۳۳
کد خبر: ۷۶۵۲۰۱
توزیع هزاران لیتر مواد سوختی در روستاهای قزوین
رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی قزوین از توزیع بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ هزار لیتر انواع مواد سوختی در بین روستاهای قزوین طی ۶ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کرم عباسی رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی قزوین با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به روستائیان و اعضای تشکل‌های زیر پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌های تعاونی‌ها  است، اعلام کرد: در این راستا در ۶ماهه نخست امسال بیش از ۱۸هزار و ۶۰۰هزار لیتر انواع مواد سوختی( بنزین، گازوئیل و نفت سفید) در بین روستائیان توزیع شد.

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۱۷۹هزار کیلو گاز توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به فعالیت ۱۴۰فروشندگی مواد نفتی، تصریح کرد: یکی از پتانسیل های بالقوه تعاونی های روستایی وجود شبکه فروشگاهی گسترده در کلیه نقاط روستایی استان است که کار ارائه خدمات مورد نیاز در روستاها را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما میزان مصرف مواد سوختی در سطح روستا ها افزایش یافته و به تبع آن میزان توزیع سوخت نیز افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما