معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی قزوین:

تولید ۸۰۶هزار تن ذرت در اراضی کشاورزی قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۶۵۲۰۵
تولید ۸۰۶هزار  تن ذرت در اراضی کشاورزی قزوین
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: در سال زراعی گذشته بیش از 806 هزار و 300تن ذرت در اراضی کشاورزی این استان تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: این میزان محصول  در بیش از   16هزار و 630هکتار اراضی  که به زیرکشت ذرت علوفه ای و  دانه ای  رفته بود برداشت شده است.

اسماعیلی در ادامه به شرایط و ضوابط دستورالعمل خرید ذرت اشاره کرد و گفت: استان قزوین جزء 5استان کشور است که خرید تضمینی ذرت دانه ای در آن بصورت سپرده کالایی و از طریق بازار بورس انجام خواهد شد.

وی در ادامه  گفت: با هماهنگی انجام شده؛ انبار مرکزی شرکت پشتیبانی امور دام در جاده بوئین زهرا بعنوان مرکز خرید ذرت  انتخاب و معرفی شده است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: همچنین قرار است شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به انعقاد قرارداد با ذرت خشک اقدام کند تا محصول تولیدی کشاورزان پس از خشک شدن تحویل این مراکز شود.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از کشاورزان خواست برای تحویل محصول خود نسبت به ثبت آن در سامانه مربوطه اقدام کنند.

وی یاد آور شد: قیمت هر کیلو ذرت دانه ای در خرید تضمینی 10860 ریال می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز