با برگزاری انتخابات صورت گرفت؛

انتخاب نمایندگان کارفرمایان در هیات حل اختلاف آبیک

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۶۵۲۸۸
انتخاب نمایندگان کارفرمایان در هیات حل اختلاف آبیک
انتخابات نمایندگان کارفرمایان در هیات حل اختلاف شهرستان آبیک استان قزوین برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع عمومی جهت انتخاب نمایندگان کارفرمایان در  هیات حل اختلاف شهرستان آبیک در محل سالن اجتماعات کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین برگزار و کارفرمایان منتخب مشخص شدند.

در این مجمع نمایندگان بیش از 100کارفرما ازشهرستان آبیک حضور داشتند.

در ابتدا حسین بابایی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ضمن تشکر و قدردانی از حضور پرشور کارفرمایان در این جلسه از انتخاب شوندگان خواست تا وقت بیشتری جهت حضور در جلسات بگذارند.

علیرضا بندعلی رییس اداره روابط کار اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین بر اهمیت حضور به موقع اعضای درجلسات حل اختلاف تاکیدکرد و افزود: با حضور نمایندگان کارفرمایان و کارگران در جلسات حل اختلاف از اطاله دادرسی جلوگیری خواهد شد.

وی آموزش و به روز بودن اطلاعات اعضای حل اختلاف را ضروری دانست و اظهارداشت: در اداره کل هر هفته پنج شنبه کلاس آموزشی جهت ارتقای دانش اعضای مراجع برگزار می شود که حضور اعضای مراجع حل اختلاف استان در این کلاس های آموزشی الزامی است.

در ادامه مجید آهنگریان رییس هیات مدیره کانون کارفرمایان استان قزوین ضمن تشکر از حضور و مشارکت در انتخاب نمایندگان خود در هیات حل اختلاف شهرستان آبیک به حضور به موقع در جلسات حل اختلاف و دفاع از حق و حقوق کارفرمایان تاکید کرد و افزود: با آموزش و به روز کردن اطلاعات در جهت تصمیم گیری درست در هیات ها کمک کنید.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار به جایگاه روابط کار اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت: استان قزوین در حوزه روابط کار در کشور جایگاه ممتازی دارد و این موفقیت مرهون تلاش مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین  در جهت آموزش وتلاش در قالب سه جانبه گرایی است.

در پایان به ترتیب آرا، مرتضی خانبان از شرکت بنیان پوشش کاسپین، نوید مافی از مجتمع تجاری کاسپین، اصغر تک دهقان از شرکت بایاسیلندر، تیمور رجبی از شرکت مرغداری کرمانی، اسماعیل احمدی تبار از شرکت مرغداری آبیک طیور و جبرائیل عبادی از کاریابی رهنمودکار بعنوان نمایندگان کارفرمایان در حل اختلاف شهرستان آبیک انتخاب شدند.

کار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز