در مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح نهمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۷:۳۹
کد خبر: ۷۶۵۷۳۳
افتتاح نهمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین
در مراسمی با حضور مسئولان نهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، تجهیزات آبیاری و نهاده ها در قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهرحبیبی معاون‌اقتصادی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، جمعی از کارشناسان و تولیدکنندگان؛ نهمین نمایشگاه کشاورزی و ماشین آلات و نهاده ها در قزوین گشایش یافت.

فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مراسم گفت: در این نمایشگاه ۶۰شرکت تولیدی از استانهای تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، کردستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در غرفه های نمایشگاه در معرض دید عموم و متخصصان کشاورزی قرار داده اند.

خمسه گفت: در این نمایشگاه انواع سیستمهای آبیاری، لوله و اتصالات، بذر و دانه های اصلاح شده، کودهای شیمیایی، کودهای مایع ارگانیک، آفات نباتی، کشت قارچ خوراکی، علوفه ذرت بسته بندی، بذر ذرت، پوشش های ضد آب و ضد گاز، شیرآلات و پمپ های صنعتی، الکتروموتور، لوله‌های پلی اتیلن، فیلتر تراکتور صنعتی، راهسازی و راهداری در نمایشگاه عرضه شده است.

وی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه را بازاریابی، شناسایی مشتریان، در بازارهای مختلف، آشنایی متخصصان با آخرین تکنولوژی روز صنایع کشاورزی، ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، دریافت سفارش از مشتریان و گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات ذکر کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: نهمین نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات آبیاری ونهاده‌ها تا ۲۷مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ بازدید کنند.

 

نظر شما