استاندار در نشست توسعه صادرات غیر نفتی:

موانع صادرات را به دولت اعلام می کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۶۵۷۳۹
موانع صادرات را به دولت اعلام می کنیم
"عبدالمحمد زاهدی" گفت: موانع جدید پیش روی صادرات شناسایی و رصد شده و در گزارشی به دولت اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در نشست توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین اظهارکرد: حل مشکلات صادرکنندگان استان در دستور کار است و دراین راستا موانع جدید پیش روی صادرات شناسایی و رصد شده و در گزارشی به دولت اعلام خواهد شد.

وی گفت: اولویت ما در بخش اقتصادی، حفظ و افزایش صادرات است که باید همه مدیران و دستگاه های ذیربط برای تحقق آن تلاش کنند.

این مقام مسئول افزود: به دلیل شرایط فعلی با سیر نزولی صادرات روبرو هستیم اما امیدواریم با خروجی جلسات مسئولان کشوری و سران قوا در جهت تسهیل بخشی به این حوزه به زودی عمده مشکلات پیش روی صادرکنندگان رفع شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید همه ظرفیت های استان در زمینه صادرات شناسایی و از آنها در جهت رونق تولید استفاده شود.

استاندار قزوین افزود: ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی به دلیل جلوگیری از افزایش قیمت رب گوجه بود که این کار در استان ما به دلیل تولید بالا تاثیر بسیار کمی بر بهای رب گوجه فرنگی دارد.

وی همچنین گفت: بخش قابل توجهی از افزایش قیمت رب گوجه به عنوان یکی از محصولات مهم صنایع تبدیلی کشاورزی، به بسته بندی و مواد اولیه آن مربوط است.

زاهدی اظهار داشت: در بازار امروز کشور بسته بندی ها گران است و ممنوعیت صادرات گوجه نمی تواند کاملا به کاهش قیمت رب گوجه کمک کند.

استاندار قزوین گفت: موانع جدید پیش روی صادرات شناسایی و به شکل مستمر رصد و در گزارشی به مسئولان کشوری اعلام می شوند تا برای رفع آن آنها اقدام شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز