معاون حمل و نقل اداره کل راهداری قزوین خبرداد؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل قزوین برای اعزام زائرین اربعین

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۶۰۶۴
آمادگی ناوگان حمل و نقل قزوین برای اعزام زائرین اربعین
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی210 دستگاه ناوگان اتوبوس و 174دستگاه مینی بوس حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ احمدرضا فقیهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت زائران اربعین حسینی (ع) با اعلام این خبر گفت: تمهیدات و برنامه ریزی لازم با هماهنگی ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) استان برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران عزیز استان قزوین و زائران عبوری بعمل آمده است.

وی ادامه داد: کلیه محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان با تمام توان آماده خدمات رسانی واعزام زائرین اربعین حسینی(ع) هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: مهمترین اولویت ما در اعزام زائران کربلای معلی درسال جاری ارتقای ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران اربعین حسینی(ع) است.

وی تصریح کرد: 30مجتمع خدماتی-رفاهی بین راهی و همچنین 9 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستانهای تابعه و 24راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به‌کار خواهند گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: سامانه پیامکی 3000143 مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده 12 و 11 رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.

فقیهی در خاتمه با آرزوی توفیق برای زائران عزیز واحترام به قوانین و مقررات گفت: خواستار تعامل تمامی دستگاهها خصوصا پلیس راه محترم استان در محورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر و کنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی، سیستم سرمایش و گرمایش و... هستیم.

این جلسه با حضور دستگاههای مرتبط، معاونین حمل و نقل و فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، روسای ادارات شهرستانهای تابعه، اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری قزوین، اداره کل گمرک، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی، امداد خودرو و جرثقیل سنگین، روسای تشکل های صنفی حمل و نقل کالا و مسافرو مجتمع های خدماتی- رفاهی قزوین در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

پایانه ها1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز