با حضور مسئولان صورت گرفت؛

کمیته راهبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شرکت برق قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۷:۱۳
کد خبر: ۷۶۶۱۰۲
کمیته راهبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شرکت برق قزوین
کمیته راهبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست با حضور مسئولان در شرکت برق قزوین تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین جلسه کمیته راهبری HS (ایمنی، بهداشت، محیط زیست ) با حضور مهندس بهادیوند چگینی  مدیرعامل، معاونین و مدیران در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

مهندس یوسف اینانلو معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ  شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت سیستم HSE  بیان کرد: پیاده سازی سیستم ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شرکتهای توزیع از الزامات شرکت توانیر بوده و افزایش بهره وری، تعهد و رضایت کارکنان، و کاهش خسارات مالی، صدمات و جراحتها در فعالیت های شرکت را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: سیستم ایمنی، بهداشت و محیط زیست در شش مرحله شامل شناخت وضعیت موجود، طراحی تشکیلات اجرای پروژه، برگزاری دوره آموزش، طراحی و تدوین مستندات، اجرا، پیاده سازی، ارزیابی و تعیین اقدمات اصلاحی، ممیزی و اخذ گواهینامه بهداشت اجرا می شود.

این مقام مسئول از همکاران خواست در پیاده سازی سیستم مربوطه تمام واحدها مشارکت فعالانه داشته باشند.

در ادامه مهندس معتمدی مشاور اجرایی سیستم HSE و مدیرعامل شرکت آرکا فرایند کیفیت گستر اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین جزو شرکتهای پیشرو در پروژه مذکور بوده  و در راستای سیاستگذاری شرکت توانیر اجرا و پیاده سازی می شود.

وی ادامه داد: این سیستم و الزامات آن مربوطه به تمام واحدهای سازمان بوده و وظیفه دفتر ایمنی هدایت و نظارت می باشد.

در ادامه این جلسه گزارش نتایج ارزیابی انجام شده از واحدهای مختلف  با توجه به الزامات  سیستم  ایمنی، بهداشت و محیط  زیست توسط مهندس معتمدی ارائه و پس از بررسی نتایج تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز