معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

زنگ ورزش در قزوین نواخته می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۳:۳۴
کد خبر: ۷۶۶۱۴۱
زنگ ورزش در قزوین نواخته می شود
افسانه حسن نایبی گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی زنگ ورزش در یکی از مدارس دخترانه قزوین نواخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "افسانه حسن نایبی" معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و تبریک این هفته اظهارکرد: همزمان با هفته تربیت بدنی روز سی ام مهرماه؛ زنگ ورزش در یکی از مدارس دخترانه قزوین نواخته می شود.

حسن نایبی با اشاره به تدارک برنامه های متعدد برای گرامیداشت این هفته در قزوین اذعان کرد: دیدار با امام جمعه قزوین با حضور خیل عظیمی از ورزشکاران و مسئولان هیات های ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی با حضور مسئولان ارشد استانی و جامعه ورزش، حضور در مزار شهدای گمنام و تجلیل از خانواده چند شهید ورزشکار ازجمله برنامه هایی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین مسابقات متعددی برای این هفته طراحی شده که در همین راستا روز یکشنبه جشنواره پیرامید(حرکاتی که در مراسم افتتاحیه و اختتامیه) انجام می شود برگزار خواهد شد که چند استان کشور در این جشنواره حضور خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین ادامه داد: بعدازظهر همان روز در سالن همایش شهید رجایی مراسم تجلیل از مدال آوران استان در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و اختتامیه سومین المپیاد ورزشی کارکنان دولت را خواهیم داشت.

حسن نایبی ادامه داد: روز دوشنبه که به روز پاراالمپیک نامگذاری شده برنامه های مخصوص این روز برگزار خواهدشد.

وی ابرازکرد: نشست مطبوعاتی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هم احتمالا روز سه شنبه برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: همچنین فردا جمعه همایش پیاده روی در شال و بوئین زهرا برگزار خواهد شد و این همایش در آبیک از طریق برنامه صبح و نشاط بصورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

حسن نایبی ادامه داد: همچنین جشنواره سی دقیقه با نشاط و تندرستی برگزار خواهدشد و از طرفی هم طرح پارک گام پس از اجرای موفق در قزوین در آبیک و آوج برگزار می شود.

وی اذعان کرد: همایش دوچرخه سواری فردا در فلکه دوم کوثر برگزار خواهدشد ضمن اینکه مسابقات بومی محلی ویژه بانوان هم در ناصرآباد طراحی شده است.

حسن نایبی از افتتاح 30خانه روستایی در این هفته هم خبرداد و گفت: همزمان با افتتاح این خانه های روستایی؛ 30دستگاه نیسان تجهیزات ورزشی را از مقابل استانداری به مقصد خانه های روستایی استان حمل خواهند کرد.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری این برنامه ها در هفته ورزش خاطرنشان کرد: بی شک با برگزاری این برنامه ها؛ قشر وسیعی از جامعه به سمت و سوی ورزش کشیده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز