فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد:

دستگیری دو شکارچی متخلف

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۷:۵۰
کد خبر: ۷۶۶۷۱۱
دستگیری دو شکارچی متخلف
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از کشف دو تخلف شکار در شهرستان های البرز و آوج و دستگیری دو متخلف در این زمینه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا جهان تیغ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی بر شکار غیر مجاز یک رأس بز وحشی توسط یک شکارچی متخلف در ارتفاعات و زیستگاههای کوهستانی شهرستان البرز، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان به همراه پرسنل یگان حفاظت اداره کل وارد عمل شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: متهم پس از شکار بز وحشی لاشه آن را به یک منزل مسکونی انتقال داده بود که مأموران  پس از اخذ حکم دستگاه قضایی وارد منزل مسکونی شدند  و  در بازرسی از منزل مقداری گوشت بز وحشی کشف و ضبط کردند.

جهان تیغ در ادامه تصریح کرد: طی یک عملیات دیگر مأموران یگان حفاظت شهرستان آوج یک متخلف را که شب هنگام با یک دستگاه خودرو اقدام به انتقال گوشت گراز از آوج به کرج داشت را دستگیر کردند.

وی تشریح کرد:  با هوشیاری مأموران یگان خودروی فرد مذکور متوقف و مقداری گوشت گراز از داخل خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: در حال حاضر پرونده متهمان جهت پیگرد قانونی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی شده است.

جهان تیغ در پایان گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌‌زیست استان به ‌صورت شبانه‌ روزی مشغول گشت و کنترل در مناطق مختلف استان هستند تا در صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفان برخورد لازم را انجام دهند و قطعا از هیچ تخلفی چشم‌ پوشی نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز