مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین تاکید کرد:

رعایت ملاحظات پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۴:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۷۱۶
رعایت ملاحظات پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمرانی
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین بر رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در اجرای پروژه های عمران شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین در جلسه هماهنگی که با حضور دکتر میری نماینده سازمان پدافند غیر عامل کشور، مهندس علمی معاون عمرانی شهرداری قزوین، مهندس فدایی فر مدیر شهرداری منطقه 3قزوین، مهندس هنرور مسئول هماهنگی امور اجرایی شهرداری قزوین و کارشناسان مربوطه در محل اداره کل پدافند غیرعامل استانداری قزوین برگزارشد بیان کرد: رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در پروژه‌های عمران شهری مشمول ثقل بندی و دارای درجه اهمیت از لحاظ پدافند غیر عامل و کلیه قوانین و دستورالعمل های مربوطه لازم الاجرا می باشد.

وی ادامه داد: لذا کلیه دستگاه‌های اجرایی استان قبل از هرگونه اقدامی موظف به اخذ استعلام و هماهنگی با این اداره کل می باشند.

در ادامه نماینده سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن اعلام آمادگی کامل در جهت هماهنگی و نظارت بر اجرای پروژه‌های شهری در مجاورت زیرساخت‌های حساس استان در کوتاهترین زمان ممکن بر لزوم اخذ استعلام و هماهنگی لازم در حفاری‌ها در این نقاط تاکید کرد.

در پایان تصمیمات لازم در خصوص رعایت الزامات پدافند غیر عامل پروژه‌های تقاطع غیر هم سطح آزادراه تهران ـ قزوین ـ زنجان با بلوار امام خمینی (ره) و همچنین تعریض جاده روستای اسماعیل آباد اتخاذشد.

این جلسه در راستای رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در پروژه های شهرداری قزوین، برگزارشد.

 

نظر شما