مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین:

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۵۶:۴۵
کد خبر: ۷۶۶۷۶۴
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور در این استان از یکم آبان ماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، دامپزشکی، صنایع و تجهیزات وابسته از یکم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار خواهدشد.

طاهرخانی اظهار داشت: امروزه دام، طیور و آبزیان به عنوان یکی از مهمترین بخشهای موثر در صنایع غذایی و ایجاد اشتغال در کشورمان و دنیا نقش حیاتی را ایفا می کند.

وی افزود: استان قزوین به سبب ویژگی‌های جغرافیایی از موقعیت فوق العاده‌ای در حوزه صنعت دام و طیور برخوردار بوده و به عنوان صنعتی پویا در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول یادآور شد: برگزاری نمایشگاه ها بستر بسیار مناسبی را به منظور معرفی جایگاه این صنعت به صورت جامع و در تمامی سطوح فراهم می کند.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان اشاره کرد.

وی افزود: تولیدکنندگان محصولات دامی، گوساله شیری و گوشتی، سیستم های توزین صنعت دام و طیور، تولید گوشت مرغ و جوجه یکروزه و سیستم‌های اتوماسیون مرغداری و دامداری، تولید و عرضه عسل و فرآورده های زنبور عسل، خوراک مورد نیاز صنایع دامپروری و مرغداری، مکمل ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور، دامپزشکی، واکسن‌های دامی و ضدعفونی کننده ها، دارو و فرآورده های بیولوژیک، ژنتیک و اصلاح نژاد دام سبک و سنگین، تجهیزات، ماشین آلات و ادوات دامپروری و... از جمله مشارکت کنندگان این نمایشگاه می باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآور شد: بیش از 60مشارکت کننده از استانهای تهران، قزوین، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان، آذربایجان شرقی و همچنین نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا، آلمان، آمریکا، چین، سوئد و  ایتالیا آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در فضایی به مساحت 4000مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی در پایان گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از 1لغایت 4آبان ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان و متخصصان دایر خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز