مدیرکل راهداری استان قزوین خبرداد؛

تجهیز ناوگان استان قزوین به ۸دستگاه کامیون ولو FMX جدید

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۷:۲۲
کد خبر: ۷۶۷۱۸۰
تجهیز ناوگان استان قزوین به ۸دستگاه کامیون ولو FMX جدید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از خریداری 8دستگاه کامیون ولو FMX به منظور ارتقای کیفی سطح خدمات وتجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با فرارسیدن زمستان97 و آغاز راهداری زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین مجموعا دارای 280دستگاه ماشین آلات بوده که از این تعداد 109دستگاه ماشین آلات سنگین، 99دستگاه نیمه سنگین و 72دستگاه سبک می باشد.

پایانه ها3

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عنوان کرد: تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیتهای حوزه راهداری است که باید بدان توجه ویژه‌ای شود.

پیرنون بیان داشت: با اضافه شدن 8دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین آلات نیمه سنگین 2سال کاهش یافت و از 21سال به 19سال رسید.

وی در خصوص تعداد ماشین آلات خریداری شده در طی یکسال گذشته عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین طی یکسال گذشته اقدام به خرید 8دستگاه کامیون ولو FMX ، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و 4دستگاه گریدر کرده است.

این مقام مسئول افزود: 8دستگاه ماشین آلات خریداری شده مجهز به نمک پاش و تیغه برف روب خواهند شد و در محورهای آزادراه قزوین-زنجان، آزادراه قزوین-رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می‌شوند و امیدواریم کیفیت خدمات رسانی در فصل زمستان در محورهای مذکور با اضافه شدن این امکانات بهبود یابد و رضایت هموطنان عزیز محقق شود.

پیرنون عنوان کرد: هم اکنون راهداری استان قزوین با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهدار تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ارایه خدمات هر چه بیشتر به هموطنان و کاربران جاده‌ای بکار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص پیش روی بودن فصل بارش و سرما بیان داشت: راهداری استان با داشتن 26باب راهدارخانه و 300نفر پرسنل راهداری آمادگی خدمات رسانی در زمستان سال جاری را دارد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری موجود و جدید خریداری شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هموطنان و استفاده کنندگان از محورهای استان انجام وظیفه کنیم.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز