بانوی برنزی گلبال قزوین:

با ناداوری در جاکارتا سوم شدیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۴:۰۳
کد خبر: ۷۶۷۲۲۲
با ناداوری در جاکارتا سوم شدیم
سمیرا جلیلوند گفت: داوری‌ ها در بازی‌ های پاراآسیایی 2018جاکارتا خیلی تیم ملی گلبال بانوان را اذیت کرد و با ناداوری سوم شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سمیرا جلیلوند گلبالیست قزوینی که با تیم ملی گلبال بانوان موفق به کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی 2018جاکارتا شد در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به ناداوری در این بازی‌ها اظهارکرد: ناداوری هم در بازی‌ های آقایان و هم بانوان مشهود بود تاجایی که در بازی‌ ما با چین از داور چینی استفاده کرده بودند.

وی افزود: از سال85  که گلبال بازی می کنم شاهد چنین اتفاقی نبودم و علیرغم اعتراض کادر فنی و مسئولان فدراسیون این تصمیمی بود که از سوی مسئولان برگزاری بازی‌ ها گرفته شده بود.

جلیلوند اذعان کرد: در هرسه دوره این مسابقات حاضر بودم و امسال بازی‌ها در سطح فوق العاده بالایی برگزارشد.

وی ادامه داد: تایلند را سال گذشته راحت بردیم ولی امسال بازی با این تیم سخت و نفس گیر بود.

جلیلوند بیان کرد: ژاپن و چین مهم ترین حریفان ما در این مسابقات بودند.

وی درخصوص مسابقات تیم ملی در این بازی‌ها توضیح داد: بازی اول با تایلند پنج بر پنج مساوی کردیم که هر پنج گل را من زدم ضمن اینکه تا یک و نیم دقیقه مانده به پایان پنج بر سه عقب بودیم.

این گلبالیست قزوینی ادامه داد: بازی دوم با چین تحت الشعاع ناداوری قرار گرفت و داوران خیلی برایشان خطا و پنالتی گرفتند و باختیم و بازی بعدی را هم پنج بر دو به ژاپن قهرمان جهان واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی بعدی اندونزی را ضربه کردیم( 10-0) که هر 10گل را من زدم و سپس لائوس را با نتیجه مشابه بردیم که شش گل از آن را من به ثمر رساندم.

جلیلوند خاطرنشان کرد: بعنوان تیم سوم از گروه خود بالا آمدیم و در بازی‌ های ضربدری با چین مواجه شدیم که با اختلاف کم به این تیم باختیم و در رده بندی موفق شدیم تایلند را 4بر 3 شکست دهیم و برنزی شویم.

وی ادامه داد: در این بازی هم سه گل از پنج گل تیم ملی را من زدم.

جلیلوند درمورد کسب مدال برنز توسط این تیم توضیح داد: کمیته ملی پارالمپیک از ابتدا برای کسب مدال برنز روی این تیم حساب کرده بود و اصلا ابتدا قرار نبود به این بازی‌ها اعزام شویم ولی با پیگیری رئیس فدراسیون نابینایان اعزام شدیم.

وی خاطرنشان کرد: از چهارسال پیش که در بازی‌های آسیایی اینچئون دوم شدیم به مدت سه سال فعالیت نداشتیم و سال گذشته در مسابقات تایلند بین 6تیم پنجم شدیم.

گلبالیست ملی پوش استان قزوین تصریح کرد: برای این بازی‌ها تنها سه اردو داشتیم که فوق العاده کم بود و البته سه اردو هم توسط فدراسیون تدارک دیده شد و این درحالیست که قهرمان و نائب قهرمان بازی ها به مدت 24ماه در اردو بودند.

وی خاطرنشان کرد: ازطرفی هم دونفر از بازیکنان حاضر در اینچئون را در این بازی‌ها نداشتیم و تیم جوان تر شده بود و با تمام این تفاسیر برنز هم ارزشمند است.

گلبالیست ملی پوش استان قزوین در رابطه با پست بازی خود هم گفت: من پست تخصصی ام راست است ولی در بازی با تایلند در پست چپ بازی کردم.

وی اذعان کرد: الان سه سال است که خارج از استان بازی می کنم که دوسال اخیر در تهران بودم و امسال در اصفهان حضور خواهم داشت.

سمیرا جلیلوند3

نظر شما