معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد:

مجموعه دولت عضو افتخاری واحدهای تولیدی

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۷۲۶۷
مجموعه دولت عضو افتخاری واحدهای تولیدی
معاون اقتصادی استاندار قزوین مجموعه دولت را عضو افتخاری واحدهای تولیدی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست رسیدگی به مشکلات 2واحد بزرگ صنعتی در استان گفت: مجموعه دولت خود را عضو افتخاری واحدهای تولیدی می داند و در جهت رفع مشکلات آنها اقدام می کند.

وی تاکید کرد: دولت با بسته‌ های تسهیلاتی و کمک‌ های بی سابقه خود در پی حل مشکل واحدهای تولیدی بوده و آنها نیز باید ضمن تلاش در جهت بالا بردن کیفیت و میزان تولید خود، بتوانند با جذب نیروی کار جدید سطح اشتغال در جامعه را افزایش دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: همه دستگاه‌ ها با وجود نگاه مثبت خود در جهت رفع مشکل واحدهای تولیدی موظف هستند تا ضمن کمک به واحدهای یاد شده، از میزان کاهش تولید و تعدیل نیروهای انسانی موجود در آنها جلوگیری کرده تا شاهد کمترین فشار در زمان کنونی به شرکت های تولیدی باشیم.

حبیبی گفت: همه مسئولان همچنین باید کمک حال واحدهای تولیدی باشند که با وجود اوضاع نابسامان اقتصادی توانسته‌ اند همچنان به فعالیت خود ادامه داده و در عین حال نیز به فکر توسعه واحدهای خود باشند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت رفع مشکل کارفرمایان واحدهای تولیدی استفاده کرده و از راه قانون به تسهیل وضعیت تولیدکنندگان کمک کنند.

وی با اشاره به عدم اجرای طرح معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین، اظهار داشت: پیگیری های لازم در این زمینه ادامه دارد و درصدد استفاده از قوانین موجود معافیتی از طریق مجلس شورای اسلامی نیز هستیم.

حبیبی در ادامه با بیان اینکه اگر مشکل واحدهای تولیدی استان مرتفع نشود با ارجاع آن به تهران درصدد رفع آن خواهیم بود، اضافه کرد: مجموعه دولت خود را عضو افتخاری واحدهای تولیدی دانسته و تمام سعی خود را برای جلوگیری از وارد آمدن هرگونه زیان به آنها به کار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز