طی مراسمی با حضور مسئولان؛

از مدال آوران پاراآسیایی قزوین تجلیل شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۴:۱۳
کد خبر: ۷۶۷۶۱۸
از مدال آوران پاراآسیایی قزوین تجلیل شد
طی مراسمی با حضور مسئولان از نمایندگان استان قزوین در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از مدال آوران استان در بازی‌های پاراآسیایی 2018جاکارتا روز گذشته با حضور زاهدی استاندار قزوین، میقانی مدیرکل حوزه استاندار، فرخزاد معاونت امور عمرانی، بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و  مرادیان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، داوودی رئیس و برخی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین، روسای ستادی و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان، روسا نایب رئیسان و دبیران هیات‌های ورزشی استان، نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و جامعه ورزش و جوانان استان و  جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات شهیدرجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

در این مراسم با اهدای هدایایی از ورزشکاران جانباز و معلول استان که در بازی‌های پاراآسیایی 2018جاکارتا موفق به کسب مدال شده بودند قدردانی شد.

همچنین از مربی و داور قزوینی حاضر در این بازی ها با اهدای هدایایی تجلیل شد.

"حسین فرزانه سیاهکل" عضو تیم ملی والیبال نشسته که با این تیم در جاکارتا طلایی شد و "محسن و سمیرا جلیلوند" که به ترتیب با تیم‌های ملی گلبال آقایان و بانوان طلایی و برنزی شدند و "علیرضا قورچی بیگی" ملی پوش تیم ملی شطرنج که به عنوان دوم تیمی رسید مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از "جبرائیل عبادی" مربی تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان و مجید نظامی مربی تیراندازی و کامران یزدی ملی پوش دوومیدانی قزوین که در این بازی‌ها مقام چهارم را بدست آورد نیز تجلیل شد.

همچنین قسمت دوم این برنامه به تجلیل از مقام آوران سومین دوره المپیاد ورزشی کارمندان استان اختصاص داشت که در قالب آن از تیم‌ها و ورزشکاران ادارات مختلف استان که در این بازی‌ها در رشته‌های مختلف موفق به کسب مقام شده بودند قدردانی شد.

این مراسم از طریق برنامه بر قله افتخار به صورت زنده روی آنتن سیمای مرکز قزوین رفت.

در این مراسم همچنین تندیسی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به استاندار به جهت حمایت از ورزش و ورزشکاران استان اهداشد.

img_20181021_212916_333

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز