مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

عملکرد پاراآسیایی ها نسبت به گذشته درخشان بود

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹:۵۵
کد خبر: ۷۶۷۶۲۴
عملکرد پاراآسیایی ها نسبت به گذشته درخشان بود
عباس علایی مقدم گفت: نمایندگان استان قزوین در بازی‌های پارآسیایی 2018جاکارتا نسبت به دوره‌های قبل عملکرد درخشانی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم تجلیل از مدال آوران شایسته قزوینی در بازی‌های پارآسیایی 2018جاکارتا با اشاره به عملکرد  درخشان این ورزشکاران اظهارکرد: ملی پوشان استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018جاکارتا هم به لحاظ تعداد و نیز از حیث کسب مدال عملکرد درخشانی را نسبت به دوره های قبل از خود نشان دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: در رقابت‌های آسیایی و پارآسیایی دارای 19نماینده بودیم که این تعداد در دور قبلی مسابقات بسیار اندک بود.

وی گفت: پس از نتایج خوب ملی پوشان استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی چشم به حضور آنان در المپیک و پاراالمپیک و درخشش در این رقابت ها دوخته ایم.

علایی مقدم با اشاره به درنظرگرفتن جوایز 300، 200 و 150 میلیون ریالی برای مدال آورندگان این مسابقات، گفت: در مجموع 2میلیارد و 900میلیون ریال جایزه برای مقام داران استان در این رقابت‌ها اختصاص یافت که در این مراسم تقدیم آنان شد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت طی سال جاری در قالب جشنواره اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها با حضور 1800شرکت کننده در 11رشته مردان و زنان با مشارکت 57دستگاه اجرایی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقات افزایش نشاط و حفظ تندرستی و ترویج ورزش در بین کارمندان بود.

whatsapp_image_2018-10-22_at_09.40.377

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز