همزمان با هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

برگزاری جشنواره پیرامید در قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۱:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۶۳۵
برگزاری جشنواره پیرامید در قزوین
جشنواره پیرامید همزمان با هفته تربیت بدنی و طی مراسمی با حضور مسئولان در قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ طی مراسمی با حضور مرادیان مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، نایبی معاون ورزشی اداره کل و مسئولین استانی، جشنواره پیرامید قهرمانی دختران کشور در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این مراسم ضمن اظهار خرسندی از تبلور این رشته ورزشی در سطح کشور افزود: پیرامید یک رشته ذهنی و گروهی است و با توجه به اینکه از یکسو موجب خلاقیت ذهنی ورزشکاران و ازسوی دیگر زمینه ساز ایجاد تعامل وکار تیمی است و به علت ریتمیک بودن آن "نشاط، شادابی و تندرستی" را با خود به ارمغان می آورد.

مرادیان تصریح کرد: امروزه در جهان این رشته ورزشی بعنوان یکی از رشته های ورزشی پردرآمد واشتغال زا است که امیدواریم در ایران هم جایگاه خود را پیدا کند.

وی افزود: خوشحالیم که امروز میزبان استانهای تهران، البرز، قم و سمنان در مسابقات این رشته ورزشی هستیم و امیدواریم در گامهای بعدی شاهد افتخارآفرینی این دختران ورزشکار در عرصه مسابقات بین المللی باشیم و این عزیزان بتوانند همچون دیگر بانوان ورزشکار در سایر رشته های ورزشی نیز خوش بدرخشند.

پیرامید2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز