مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین:

دهیاریهای استان آماده خدمت به زائرین اربعین هستند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۹:۳۰
کد خبر: ۷۶۷۶۹۸
دهیاریهای استان آماده خدمت به زائرین اربعین هستند
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از آمادگی دهیاری‌های استان در ارائه خدمات به مسافرین و زائرین اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به نزدیکی ایام اربعین حسینی (ع) و عزیمت خیل عظیمی از عاشقان امام حسین(ع) به کربلا گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام زیارت اربعین حسینی (ع) دهیاری‌های تابعه سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافرین و زائرین هستند.

نجفی افزود: هرساله شاهد عزیمت خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان ابا عبدالله الحسین (ع) هستیم که با توجه به قرارگرفتن استان قزوین در شاهراه ارتباطی کشور، افتخار خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) نصیب مردم استان شده است.

وی اذعان کرد: با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده و به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر زیارت اربعین، دهیاری‌ های سطح استان آماده ارائه خدمات در زمینه‌های اسکان موقت و اضطراری، ساماندهی معابر عمومی، ارتقای ایمنی اماکن برگزاری مراسم سوگواری و استقرار اکیپ خدمات ایمنی، برگزاری و حمایت از رویدادهای معرفت افزایی در خصوص انگیزه‌ های حرکت سیدالشهدا(ع)، آثار و جایگاه زیارت، تبیین مسائل و پاسخگویی به شبهات، تبلیغات محیطی و ... می باشند.

 

نظر شما
پرونده ویژه