معاون عمرانی استاندار قزوین خبرداد؛

اعزام ۵۰دستگاه اتوبوس از قزوین به مرز مهران

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۷۷۲۳
اعزام ۵۰دستگاه اتوبوس از قزوین به مرز مهران
معاون عمرانی استاندار قزوین از اعزام 50دستگاه اتوبوس از این استان به مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی(ع) با اعلام این خبر گف: تاکنون 50دستگاه اتوبوس از استان قزوین برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع)  به مرز مهران اعزام شده است.

وی افزود: استان قزوین برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) آمادگی کامل دارد و با توجه به اینکه به عنوان استان معین در مرز مهران انتخاب شده است، تمامی مسئولین و مدیران استان در برپایی هرچه باشکوهتر این پیاده روی اهتمام ورزیده‌اند به طوری که از استان قزوین 50دستگاه اتوبوس، 3دستگاه اتوبوس ویژه خدمات فنی رفاهی، یک کامیون ویژه امداد سیار، یک دستگاه خودروی آتش نشانی، 2دستگاه لودر، 6دستگاه کامیون، کمپرسی، بابکت، 2دستگاه ون بنز، یدک‌کش، کانکس، 6دستگاه خودروی سواری،40 دستگاه بی سیم، 1دستگاه غلطک و جرثقیل با تجهیزات کامل فنی به استان ایلام و مرز مهران اعزام شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: ساماندهی و پشتیبانی 1500دستگاه از 3000اتوبوس مستقر در مهران بر عهده استان قزوین است و برهمین اساس 150نفر نیروی انسانی (راننده و مکانیک) به مرزمهران رفته اند.

وی اظهارکرد: ماشین آلات آتش نشانی در سطح استان در مسیر زائران مستقر شده و همچنین استان آمادگی اعزام یک بیمارستان 46تخت خوابی صحرایی به مرز مهران را دارد تا در صورت نیاز اقدامات درمانی برای زائرین پیاده روی اربعین را فراهم آورد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: برای افزایش سطح دسترسی و سهولت ارتباطات برای زائرین دکل و آنتن مخابرات در مکانهای مورد نیاز نصب شده است.

فرخزاد تصریح کرد: بر عهده همه مسئولان ذی‌ربط است تا نسبت به بررسی و بهبود وضعیت مجتمع‌ ها و نمازخانه‌ های بین راهی که در مسیر زائران قرار گرفته اهتمام ورزند تا استان قزوین بتواند همانند سال‌ های گذشته به بهترین نحو ممکن از زائرین امام حسین(ع) پذیرایی به عمل آورد.

 

نظر شما
پرونده ویژه