مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین عنوان کرد؛

ارتقای جایگاه مدیریت زنان در دولت تدبیر وامید

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۱:۵۷:۰۵
کد خبر: ۷۶۸۱۲۸
ارتقای جایگاه مدیریت زنان در دولت تدبیر وامید
مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین از ارتقای جایگاه مدیریت زنان در دولت تدبیر و امید سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ معصومه مرادیان مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین ضمن حضور در مراسم معارفه بخشدار بشاریات اظهار داشت: خوشبختانه در دولت تدبیر وامید زمینه سازی برای ارتقا و رشد جایگاه مدیریت زنان فراهم شده و امروز ما شاهد حضور بانوان در سکانهای مدیریتی کشور و استان هستیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین افزود: انتصاب زنان در پستهای سیاسی نمود عینی پیدا می کند.

وی اذعان کرد: زنان در طول تاریخ و در تمامی عرصه‌های انقلاب همیشه حضور پر شوری داشتند. آنها در دوران انقلاب و 8ساله جنگ تحمیلی، در دوره سازندگی همیشه باصلابت ایستادند و حتی همسر و فرزند و برادر خود را روانه جبهه کردند و خود نیز پشت جبهه یاریگر رزمندگان بودند اما متاسفانه آنگونه که باید در عرصه های مدیریتی، تصمیم گیری وتصمیم سازی در کشور دیده نشدند.

مرادیان در ادامه تصریح کرد: اخیرا باتاکید استاندار، معاونت سیاسی امنیتی استان نیز طی نامه‌ای خطاب به فرمانداران بر انتخاب یک معاون فرماندار زن یا حداقل یک بخشدار زن در هر یک از شهرستانهای استان تاکید کردند و امروز شاهد معارفه اولین بخشدار زن پس از ارسال این نامه هستیم که در واقع باید اذعان داشت فرماندار محترم آبیک در این راستا پیشتاز بوده وانشاا... این انتخاب جرقه ای برای سایر انتخابها در این راستاخواهد بود .

وی افزود: هر گاه صحبت از قدرت به میان می‌آید خشونت نیز در کنارش خودنمایی می کند ولی امروز جهت دستیابی به صلح جهانی باید قدرت را با مهرورزی تلفیق  کرد که انتصاب زنان در پستهای تصمیم ساز کمک وافری به این امر خواهدکرد.

این مقام مسئول در پایان ضمن اظهار خرسندی از حضور زنان در پست‌های سیاسی استان خطاب به معصومه شیشه گرها بخشدار بشاریات گفت: امیدوارم بعنوان یک نیروی کارامد و موثر برمبنای چارچوب‌ها و مقررات ابلاغی و با تکیه بر همراهی امام جمعه در راه خدمت رسانی به مردم شریف بخش بشاریات گام بردارید.

مرادیان3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز