معاون امور اقتصادی جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

پرداخت ۱۴۲۴میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران کشاورزی قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶:۴۰
کد خبر: ۷۶۸۱۷۸
پرداخت ۱۴۲۴میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران کشاورزی قزوین
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از پرداخت 1424 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بهره برداران بخش کشاورزی در این استان از ابتدای سال 96 تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا تبمسی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال 96تاکنون مبلغ یک هزار و 424میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بهره برداران بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شده است.

وی افزود:  این میزان تسهیلات در قالب 563طرح کشاورزی بصورت پرداخت مستقیم به متقاضیان بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از این میزان تسهیلات پرداخت شده  یک هزار و 75میلیارد ریال بصورت تسهیلات رونق تولید در قالب 402طرح و 348میلیارد ریال بصورت پرداخت مستقیم در قالب 161طرح کشاورزی بوده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح‌های نیمه تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی ذکر کرد و گفت: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده افزود: در این راستا؛  380 واحد تولید دام و طیور موفق به دریافت 976میلیارد ریال شدند.

تبسمی تصریح کرد:  شهرستان قزوین با  121واحد تولیدی و دریافت 390میلیارد ریال  بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستانهای استان به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی با پرداخت 658میلیارد ریال معادل رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت این نوع تسهیلات در بخش کشاورزی را دارد، گفت: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرحهای دام وطیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز