معاون اداره کل راهداری استان قزوین خبرداد؛

آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۴:۴۰
کد خبر: ۷۶۸۸۸۷
آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در نشست شورای راهداری استان از آمادگی ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبرگفت: طی برنامه ریزی‌ های بعمل آمده از ابتدای سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده بکار کردن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا عوامل راهداری بتوانند بموقع برای بازگشایی و برف روبی راهها با توجه به اهمیت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در طرح زمستانی سال جاری 300نفر ازپرسنل راهداری بصورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 288دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در 26راهدارخانه استان مستقر شده اند و عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری شده برای زمستان سال 97عنوان کرد: ماسه خریداری شده 20هزار تن و همچنین نمک خریداری شده 10هزار تن می‌باشد که برای استفاده در فصل بارش و مواقع مورد نیاز در راهدار خانه‌های سطح استان ذخیره شده ‌اند.

حق لطفی بیان داشت: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضایتمندی هموطنان را در این زمینه فراهم کنیم.

این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستانهای تابعه، نگهداری ابنیه راهها، نگهداری راهها و کارشناسان در محل راهدارخانه قسطین لار واقع در محور قزوین-الموت برگزار شد.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز