بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛

برگزاری پویش ملی ارتقای نشاط زنان با ورزش در قزوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۱:۱۱
کد خبر: ۷۶۹۳۸۳
برگزاری پویش ملی ارتقای نشاط زنان با ورزش در قزوین
پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت زنان با ورزش بمناسبت هفته تربیت بدنی در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت زنان با ورزش بمناسبت هفته تربیت بدنی با حضور دکتر مرادیان مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین، افسانه حسن نایبی معاون ورزشی، ندا پاکدامن مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، امیر رضایی رئیس هیات ورزشهای همگانی استان و مسئولان استانی و شهری و جامعه ورزش بانوان استان در بوستان الغدیر قزوین برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این پویش ملی اظهارکرد: تحکیم بنیان خانواده به سلامت بانوان وابسته است و باید زنان در درجه اول به ارتقای سطح سلامت جسم و روان خود بپردازند تا بتوانند در مدیریت خانه و زندگی نیز موفق باشند.

مشاور استاندار قزوین گفت: از همه کسانی که می‌توانند به ارتقای آگاهی و افزایش اطلاعات علمی زنان در رابطه با سلامت و ورزش کمک کنند، انتظار می‌رود از همه ظرفیت‌های خود برای ارتقای مهارت‌های سلامت و زندگی زنان و سطح عمومی خانواده‌ها و جامعه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شعار سازمان بهداشت جهانی در سال جاری «بیا درباره افسردگی حرف بزنیم» و در ایران با عنوان «زندگی سالم، با نشاط و امید» است که باید با همکاری همه دستگاه‌‍ها برای تحقق اهداف مورد نظر اقدام کنیم.

انجام حرکات ورزشی و قرعه کشی از دیگر برنامه‌های این همایش صبحگاهی بود.

 

نظر شما