مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

مهلت بخشودگی جرائم دیرکرد واحدهای صنعتی تمدید شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۸:۲۵
کد خبر: ۷۶۹۹۱۸
مهلت بخشودگی جرائم دیرکرد واحدهای صنعتی تمدید شد
حمید رضا خانپور گفت: جرائم دیرکرد بدهی‌ های معوق واحدهای صنعتی، صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی) تا پایان آبان ماه امسال شامل بخشودگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان این مطلب گفت: در راستای رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید و اشتغالزایی، حمایت از تولید ایرانی و کلیه واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی) که مشمول پرداخت تعدیل بدهی‌ های معوق بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ مذکور (اصل بدهی و تعدیل معوقه)  نشده‌اند مهلت بخشودگی جرائم دیرکرد این واحدها تا پایان آبان ماه امسال تمدیدشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط افزود: واحدهای تولیدی بهره‌بردار دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین‌آلات نیز در صورت پرداخت 50درصد اصل بدهی، مشمول 60درصد بخشودگی جرائم دیرکرد می‌شوند و چنانچه 100درصد مبلغ اصل بدهی واحد تولیدی و صنعتی را پرداخت کنند تا 80درصد مبلغ جرائم تأخیرآنها بخشیده می‌شود.

خانپور تصریح کرد: امیدواریم با اعمال این مشوق‌ها شاهد تسریع در بهره‌برداری از واحدهای در حال ساخت، راه‌اندازی واحدهای غیرفعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهایی نیمه فعال باشیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی دعوت کرد تا پایان آبان ماه امسال با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره‌مند شوند.

شهرک های صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز