طی جلسه‌ای با حضور مسئولان صورت گرفت؛

رسیدگی به تخلفات ۷راننده در کمیسیون ماده ۱۱

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۴:۱۷
کد خبر: ۷۷۰۸۱۵
رسیدگی به تخلفات ۷راننده در کمیسیون ماده ۱۱
سیزدهمین جلسه کمیسیون ماده 11اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تشکیل و به 7راننده رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به منظور رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل مسافر برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، سیزدهمین جلسه کمیسیون ماده 11اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با حضور افشین پیرنون مدیرکل و معاون حمل و نقل و سایر اعضای کمیسیون ماده 11این اداره کل و انجمن‌های صنفی رانندگان حمل و نقل مسافربری قزوین و سواری کرایه شهرستانهای قزوین و تاکستان تشکیل شد.

در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات در این جلسه به تخلفات 7راننده در بخش حمل و نقل مسافر رسیدگی، تصمیمات لازم اتخاذ شد و متعاقبا احکام مربوطه صادر می‌شود.

عمده تخلفات رانندگان شامل ارتکاب تخلف منجر به تصادف منتهی به جرح، عدم رعایت شئونات اخلاقی و موازین شرعی در محیط پایانه مسافربری و محل فعالیت شرکت، حمل بار تجاری خاص بدون مجوز با وسیله نقلیه عمومی، جا به جایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت مسافربری در سطح شهر و عدم رعایت مقررات عبور از آزادراهها بوده است.

جلسه کمیسیون ماده11 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با رانندگان متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز