مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبرداد:

حضور واحدهای تولیدی قزوین در ۱۴۴نمایشگاه داخلی و خارجی

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۲:۵۸
کد خبر: ۷۷۰۸۲۲
حضور واحدهای تولیدی قزوین در ۱۴۴نمایشگاه داخلی و خارجی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از حضور واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان در 144نمایشگاه داخلی و خارجی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛"حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: در دولت تدبیر و امید با کمک این شرکت به منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای تولیدی در 144نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده اند.

شهرک های صنعتی2

وی افزود: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: از 144نمایشگاه داخلی و خارجی، واحدهای تولیدی در 114نمایشگاه داخلی و 30نمایشگاه خارجی برگزار شده در کشورهای روسیه، کنیا، آلمان، اوکراین، فرانسه، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان حضور یافته اند.

خانپور در ادامه با اشاره به اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری گفت: در دولت تدبیر و امید، 54هیئت تجاری و بازرگانی به کشورهای خارجی اعزام و در داخل استان پذیرش شدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به اهداف اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری گفت: آشنایی صاحبان صنایع با نیازهای بازارهای خارجی و آخرین پیشرفت تکنولوژی صنایع کشورهای مختلف-توسعه بازارهای خارجی و معرفی محصولات و توانمندیهای صنایع استان-ایجاد پیوند و زمینه‌های همکاری‌های آتی چون مشارکت، سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی  میان واحدهای صنعتی استان و صنایع کشورهای خارجی از مهمترین اهداف اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری می‌توان نام برد.

وی یادآورشد: اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای روسیه، اکراین، پرتغال، کنیا، مالزی، ارمنستان وعراق و پذیرش هیئت‌های تجاری و بازرگانی از کشورهای لهستان، فرانسه، آلمان، هلند، سوئد، ترکیه، مصر، چین، موریتانی، آفریقای جنوبی، روسیه، 21سفیر و نمایندگان کشورهای مختلف و... بوده است.

شهرکها (1)

نظر شما
پرونده ویژه