معاون اقتصادی استاندار قزوین:

سیاست تیم اقتصادی جذب سرمایه در استان است

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۷۱۲۱۳
سیاست تیم اقتصادی جذب سرمایه در استان است
منوچهر حبیبی گفت: سیاست تیم اقتصادی جذب سرمایه در استان و بهره وری حداکثری از این فرصت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری قزوین اظهارکرد: سیاست تیم اقتصادی جذب بیشتر سرمایه در استان بوده و هدایت این سرمایه گذاران به شهرک‌های صنعتی و تجمیع واحدهای تولیدی در الویت است.

وی افزود: با توجه به قابلیت‌های مختلف استان در زمینه سرمایه گذاری باید در این زمینه تلاش‌ های خود را دوچندان کنیم تا شاهد رونق تولید و اشتغال قزوین باشیم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: طرح احداث شهرک‌های انرژی پاک در مناطق غیرقابل کشت استان پیگیری می شود.

وی یادآور شد: در سال جاری برای 60میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان هدف گذاری شده که در نیمه نخست اول سال جاری 19میلیون دلار از این میزان جذب شده است.

حبیبی همچنین با اشاره به استاندارد بودن شهرک‌های صنعتی استان از لحاظ برخورداری از امکانات زیر بنایی برای واحدهای تولیدی، خاطر نشان کرد: تمام سرمایه گذاران می‌توانند به راحتی در این شهرک‌ها سرمایه گذاری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن واحد خود را راه اندازی کنند.

وی با اشاره به برخورداری استان قزوین از سند آمایش سرزمینی، گفت: جهت گیری‌های صنعتی استان در همین راستا کاملا مشخص شده و با حفظ کاربری‌های زمین و از بین نرفتن زمین‌های کشاورزی استان تلاش می‌کنیم واحدهای تولیدی درصورت عدم استقرار در شهرک‌های صنعتی در زمین‌های درجه سه و چهار و غیر قابل کشت احداث شوند.

حبیبی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود برخی از مناطق غیر قابل کشت در استان، طرح احداث شهرک‌های انرژی در این مناطق در حال پیگیری است که امیدواریم با احداث آن استان قزوین به قطب تولید انرژی‌های پاک در کشور تبدیل شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین افزود: احداث این شهرک می‌تواند الگوی خوبی برای تولید انرژی‌های نو و همچنین حفاظت از محیط زیست باشد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری در قزوین به دلیل قابلیت‌های بالای این استان در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری کم نظیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز